My Renault

8 GOEDE REDENEN OM U IN TE SCHRIJVEN
OP
MY RENAULT

 

My Renault, dat is een interactief en volledig gratis on line service waarmee u uw auto in enkele muisklikken kunt beheren: makkelijker kan niet. U geniet ook van een heleboel voordelen, exclusief voor u. Bent u nog niet ingeschreven? Dan hebben wij maar liefst 8 goede redenen die u zullen overtuigen de ‘klik’ te maken!

 

 

1.Exclusieve aanbiedingen

Als lid van My Renault maakt u deel uit van een groep bevoorrechte Renault-klanten.
U profiteert van exclusieve aanbiedingen die anderen niet krijgen: een financiering aan 0 % om uw distributieriem te laten vervangen, een gratis motorbehandeling bij elk onderhoud, gratis technische voorcontrole … Allemaal uitstekende deals om uw Renault extra voordelig te laten onderhouden en uit te rusten!

 

2.De online agenda van uw Renault

Gedaan met paperassen en post-its om u eraan te herinneren wanneer u welke werken moet laten uitvoeren aan uw Renault. Alles staat vanaf nu in uw online agenda. Die geeft aan wanneer u moet langsgaan voor een onderhoud of een andere ingreep. U ziet in een oogopslag wanneer u een onderdeel moet laten vervangen, het aantal afgelegde kilometers, alle info over uw vorige bezoeken aan de garage … U kunt de volledige historiek van uw Renault raadplegen in 1 muisklik.

 

3.Gepersonaliseerde voordelen

Een promotie waar u geen enkele boodschap aan heeft? Dat zal niet gebeuren met My Renault. Vanaf nu krijgt u enkel aanbiedingen die specifiek aansluiten bij uw bestuurdersprofiel en uw wagen.

Kortingen op onderhoud, herstellingen, garantieverlenging of accessoires, u krijgt alleen maar voordelen op maat aangeboden.

 

4.Wedstrijden voor u alleen

My Renault legt haar leden graag in de watten. Als u graag een gokje waagt, dan is onze rubriek ‘Wedstrijden’ precies wat u zoekt. Wat zou u het liefst winnen? Een rijcursus, een romantisch weekendje, onze nieuwe modellen als eerste testen, tickets voor toffe evenementen, de terugbetaling van uw factuur, nog een andere verrassing …?
Gewoon meespelen, en u maakt kans! 

 

5.De beloften van Renault

Renault houdt zich aan 7 beloften om elk van onze klanten maximale tevredenheid te garanderen. Zo willen we altijd beschikbaar zijn voor uw vragen, of om u advies op maat te geven. Deze permanente beschikbaarheid maken we heel concreet met My Renault, dat u 24 u op 24 en 7 dagen op 7 kunt raadplegen. Ontdek de 7 beloften van Renault, in het leven geroepen om u de allerbeste service aan te bieden. Wij houden ons eraan:

beloften

 

6.Hoe werkt het?

Bent u nieuwsgierig aangelegd? Weet u graag “hoe iets in elkaar steekt”, ? My Renault neemt u mee op een ontdekkingsreis onder de motorkap van uw wagen. Technische vragen over het remsysteem, de batterij of een belangrijk onderdeel van uw motor? Of een praktische vraag: hoe moet u een band vervangen, of welke olie is het best geschikt voor uw motor? My Renault geeft een concreet antwoord op al uw vragen. 

 

7.Handig advies

Kennis moet je delen. Daarom vindt u in deze rubriek al onze professionele tips om een langdurige, vruchtbare relatie op te bouwen met uw wagen. Welke eco-driving reflexen moet u hebben om uw verbruik te verlagen? Welke onderhoudsproducten beschermen het best uw carrosserie? Wanneer en waarom moet u winterbanden opleggen? Aan gevarieerde gespreksstof zal het allesbehalve ontbreken!

 

8.Nieuws in primeur

Wat is er nieuw bij Renault?
Als bevoorrecht lid van My Renault hoort u als eerste al het nieuws over ons merk:nieuwe modellen, toekomstige evenementen, tests, nieuwe technologieën … We houden u met veel plezier op de hoogte van het reilen en zeilen bij Renault!

 

 

Schrijf u nu in op Myrenault.be !